I USA med blandade känslor..

Hej.. Nu var det ett tag sedan som jag skrev lite bloggeliblogg. Det har hunnit hänt ganska mycket faktiskt.
 
nr 1. Jag bor i usa :D Äntligen har jag flyttat till Santa barbara för att plugga. Än så länge är plugget skitkul och sååå intressant. Vanligtvis brukar jag ju bara skriva om mina känslor här, men jag måste skriva en liten nulägesanalys också.
 
Jag bor just nu hos en mexicansk familj, utan papper. Och jaa.. Det fick jag ju reda på Efter att jag flyttat in. Jag kanske misstänkte det lite, men dom sa inget om det, så jag antog att allting var fine and dandy. Hur som helst, gör det inte mig något.
 
Till saken.. Det finns en kille i familjen som heter Angel. Ja, du hör ju.. Du vet EXAKT vilka tankar du hade om det här, om du tänker tillbaka. Angel. Och så har han en såndär hemklippt moikan (jag döör). EXAKT en sån (fast inte lika horribel) hade Nick som bodde i Ohio. Eller bodde och bodde.. han BOR där, men vi pratar ju inte längre. 
DESSUTOM är den blond. Han är ju liksom naturligt mörk, men mohawk'en är BLOND. Gud..
..det kommer mera.. Han är 19 år(!) Det är hemskt, jag vet. Jag orkar inte ens tänka på hans ålder längre, för jag blir ju typ deprimerad. Dessutom har han precis åkt dit för en DUI (drinking under influences). Rattfylla; JEPP!
DESSUTOM är han Gift. Jaa, hur sjukt det än låter. Han är 19 år och gift. Tydligen är han i någon form av divorce men jag är inte säker. Idag sa han: Jaa, men för min del är det bara bra om jag fortsätter vara gift, för då kan jag ju stanna i landet. -dum ass!-
 
Men du hör ju! Allting är ju bara åt helvette. Men det värsta av allting, vetu vad det är?
 
..det är att jag NOG(!) börjar falla för honom :/
När jag skriver dom orden, tvekar jag lite. Jag vet ju hur jävla orealistiskt allting detta är, men ändå så kan jag inte låta bli.
Alldeles i början när jag hade flyttat in, och vi hade vå första konversation, var han helt trollbunden av hur bra min engelska var. Hans major är Linguistics(språk) och därför är han faccinerad av just språk. Dessutom tror jag att han gillade mina ögon (?) Hur som helst, så började vi långsamt flörta.. Vi kunde inte stå emot det.
 
En kväll knackade han på min dörr till mitt rum. Han var ASPACKAD och vi pratade lite och sen la han sig i min säng. Vi pratade mera och han började långsamt sober up. LÅNGSAMT (han var fortf. rätt packad). Till slut kysste han mig och det slutade ju med att vi hade sex. Vi sov ihop och har sedan dess i princip betett oss som om vi vore ett par. Har gått på två dejter, bowling och lunch. Jag har lagat mat åt honom 2 ggr, vi har organiserat i hans rum (kläder och sånt) och han är bara hur go som helst..
 
Jag FATTAR INTE att jag kan se förbi alla dom här negativa sakerna.. Jag tror det är hans ögon. Jag är heeelt kär i dom. 
Idag när vi stod i duschen, och han tittade på mig så förstod jag.. Jag insåg att jag nog börjar falla för honom. Jag börjar få känslor, och det är INTE BRA. INTE ALLS BRA!!! En 19åring liksom.

Han är dj och festar ganska mycket (Jaa, där ser du! Ännu en negativ sak!) och jag har inte ens Jävla aning om hur han beteer sig i IV (Isla Vista). Han kan ju hooka up med en ny tjej varje kväll om han vill. Och sen väntar jag ändå här hemma.. Jag undar liksom om jag bara duger här hemma, bakom stängda dörrar, eller om det är så att han faktiskt skulle kunna se oss som ett par. Eller, kanske bara komma överens om att vi är exclusive? Jag vågar inte ens ta den konversationen med honom.. 
 
Snart flyttar jag, vilket nog är väldigt hälsosamt. Vi får väl se hur "relationen" kommer att se ut då.. :/ 
 
To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0