Jahapp, vad hände nu då?

Hoppsan.
Ett år har gått sedan jag skrev och det har hunnit hända hur mycket som helst. En kort recap kommer hära dårå..

- Jag gjorde sluta med Niklas och flyttade till Falun. Därifrån började jag date'a Vladimir.
- När jag insåg att det inte funkade med Vladimir gick jag på dejt med hans kompis. USCH. Jag kan bara säga att om The big bang theory skulle söka en gästskådespelare, eller varför inte en ny biroll, så skulle Oscar (vladis kompis) skulle stå högst upp på listan. HOLLA!

- Jag slutade dejta oscar (tack Gud!) och gick vidare mot Faluns regioner. Här började jag träffa Salle (Salar) och vi dejtade verkligen. Det tog 2 veckor innan vi hade sex och jag började verkligen gilla honom.

- BAM det gick för fort och jag kände att vi var på väg mot ett förhållande, och jag visste verkligen inte om det var rätt för mig just då. Såå, jag började träffa en ANNAN oscar. Oscar M. Hm.. Ja, jag kan väl sammanfatta honom med att mitt täcke iaf fick vädras ofta. Lite för ofta. Dessutom fick jag tvätta mina lakan och mitt hår För ofta. Hans odör var INTE att leka med.

- Moving on.. Efter Oscar träffade jag Ted. Ted som visade sig äta upp sina hud från sina äckliga torra händer.

- Back to Salle.. efter jag gjort mig av med Ted (he's a hand eater.. makes you.. lalalalalla..hehe) Salle blev verkligen sårad av mig, och jag har nog inte fattat det förän nu. Vi började ha sex igen, och jag gjorde klart för honom att detta BARA var sex, inget annat. Sen föll jag för honom. Jag ville träffa honom mer och mer.. Det ville inte han :/ Han sa att han visste att han skulle få känslor för mig om vi verkligen skulle börja hänga.

Sen dess har jag tänkt på honom. Och tyvärr gör det jag det fortf. Jag fattar inte(?!?!?!!????) Han ser inte ens bra ut!!!!!!!!

..det måste vara något fel på mig :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0