jag tänker något som jag verkligen inte får tänka..

jag tänker på någon annan.. Som jag inte ens vet om jag skulle vilja ha :s
..C. Det räcker med C om någon mot all förmodan skulle hitta denna blogg. Iallafall träffade jag honom i helgen när jag var ute. Vi dansade järnet och han såg bara så otroligt ball o cool ut. Härlig helt enkelt.. O ja, jag saknade nästan lite att vara singel. När man är singel hittar man aldrig någon som är intressant, men när man är upptagen, JA.. Big time!

Saken är den att det blev efterfest hos C när krogen stängde.. jag och co't gick hem till honom. Då fick jag se lite mer av hans sanna jag, dvs icke berusad. Han jobbar på posten och röstade på vänstern.. bara det är liksom "hello?!" men sen kommer det värsta.. Han pratar typ som om han vore en liten mus. Han tar ingen som helst plats, syns och hörs inte alls och är inte alls lika utåtriktad och härlig som han var tidigare..

och det konstiga är nu; att jag trotts det, fortf. inte kan sluta tänka på honom. Han var så fin.. Egentligen inte sådär jättesnygg, men jag doooog för honom på dansgolvet.. så härlig, raggade inte alls utan var bara var så härlig och fin..

Jag sitter och skriver detta, och jag har pojkvän. Jag kan inte berätta detta för NÅGON. ALLA kommer att dömma mig, oavsett vem jag säger det till. Sen har jag ångest över en till grej.. jag berättade inte för honom att jag hade sambo och jag har hittat honom på fb men inte lagt till honom. Han kommer se att jag har bf, tänkte jag.. Men vet ni? Jag la till honom nyss.. efter typ 5 dagar. RETARDED jag är!

Han frågade aldrig om jag hade pojkvän, men är det min skyldighet att säga de? Att informera liksom..
Nu till en annan hemsk sak.. Vi skulle gått hem från efterfesten under natten, bara stannat ett tag liksom.. Men jag VILLE stanna?! Hur sjuk är jag inte..!? jag har pojkvän och Ville SOVA med killen! Ville bara ruffsa i hans hår och dra av honom byxorna.. (alltså inget mer. stanna där.. jag skulle Aldrig kunna ha sex) Han var sjukt snygg i domdär jeansen han hade på sig.. Mm..  Fy fan vilken dålig flickvän jag är?!

Detta har fått mig att börja fundera och tänka.. Ska jag verkligen ha pojkvän? ska jag inte leva loppan istället?  Tankarna bara snurrar.. o jag kan inte sluta tänka på C.. Jag är nog den sämsta människan på jorden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0