varför blir det så här?

..nu bråkar vi inte ens om otroheten. Nu bråkar vi nästan bara för att bråka. Han står där och jag sitter här.. Vi bråkar inte ens om något vettigt.

Jag undrar om det här är början på slutet? Just nu vet jag inte ens om jag vill vara i närheten av honom eller inte. Frågar någon mig så vet jag inte var jag ska svara. Det känns som om vi kanske håller på att växa ifrån varandra. Vi har inte samma värderingar, tankar eller nånting. Han älskar att göra mig arg och tycker nästan att det är roligt när han får chansen. Jag blir så klart upprörd och irriterad och där! Bingo. Det blev som han ville.

Och sen switchar han bara om. Ler och frågar mig om något helt vanligt.. Jag kan inte göra så, och det stör mig att han bara tror att allting är bra. Jag Kan inte göra så.. Är jag ledsen eller arg så Är jag det ett bra tag, och kan inte bara byta sådär.

Jag vill bara.. eller.. Nej, jag vet inte ens vad jag vill. Jag Vet inte Vad jag vill. Jag är bara så nere..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0