Slö-dag

Efter helgen som var, orkar jag faktiskt inte göra nånting alls just nu! Jag har precis gjort klart allting i huset (bäddat sängarna och allt de). Jag hade ju tänkt träna två ggr idag, men jag orkar inte åka två ggr till gymmet. Såå jag åker nog bara in en timme innan Stepen börjar så jag kan träna ben på gymmet o sen köra passet. Perfekt!

Frukosten idag bestod av Havrefras med Mjök + tre skinkbitar. Lunchen blir nog soppa, Gulasch (med kötfärs tyvärr, gillar inte att äta så mycket rött kött egentligen) De finns en hel pizza i kylen men den ska jag INTE ta, däremot pizzasalladen som finns. Middagen vet jag inte hur den kommer se ut, jag kommer nog laga pasta och korv till barnen, men jag äter nog inte de. Kanske om jag kokar några dinkelmakaroner till mig istället.

Måste försöka sätta igång med att plugga matte också. Undra hur de kommer gå (?) Jag ska ju försöka läsa matte A själv hemma, utan lärare eller så. Kanske kommer få ta hjälp av någon, min syster kanske (om hon har tid) eller kanske D. Meen, han har ju iof rätt mycket i skolan själv, så de kanske är de sista han vill. Sitta o räkna matte med en tjej som inte fick Godkännt i Matte A på gymnasiet (?!). Men vad gör man? Jag kan inte hjälpa att jag inte är något mattegeni, jag har faktiskt andra kvalliéer som väger upp. Fabolous!

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0