Måndag igen

Jag log när jag vaknade idag, det första jag tänkte på var denhär killen. Jag vill bara gå runt och le hela tiden fast jag är förkyld, trött och allmännt off. Men ändå vill jag le, jag vill berätta det för någon, vara exalterad och förväntansfull. Men jag tror inte att det går. Dessutom, min tjejkompis S, som vi sov hos och som föresten Har pojkvän (dom bor ju tillsammans) sa till mig under kvällen då vi festade:

- hade jag inte haft O (hennes nuvarande pojkvän och sambo) skulle jag ha tagit D DIREKT!

Jag blev nästan lite chockad när jag hörde de, och när hon sen dagen efter frågade om jag och D hade gjort nåt, sex alltså.. Och jag berättade att vi bara hade hållt handen och myst, sa hon: Tur, liksom.. I MIN soffa. Visst, hon försökte väl vara lite glad för min skull också, men helhjärtat, Nej. Absolut inte. Dessutom är det massa strul med henne och hennes sambo. Låt oss bara säga att det inte finns så mycket förtroende kvar i förhållandet, det finns i alla fall faktorer som borde hinta om att O inte borde ha det gentemot henne.

Ska jag lägga till honom på facebook? Är de för desperat? Han kanske inte ens ville nåt och bara höll handen och höll om mig, för att han var full. Sen på morgonen gjorde han de för att han inte vågade göra nåt annat.. Eller överanalyserar jag allt nu? Åh..



Idag ska jag i alla fall jobba, heh eller försöka :) Jag kommer ju ha andra grejer i huvudet. Host, D host.. Ska träna också, Step vid 19 i kväll. Maten också: 

Frukosten idag blev det fullkornsflingor med fil och lite osötad äppelmos.
Lunchen idag blir nog Quorn filéer med bulgur och en grönsallad
Middagen igår blev en avokado, en stekt kyckling filé lite stekt svamp och en halv tomat. Frukosten var två mackor med kokt ägg på plus en kopp te. Sen myste jag i D's knä :) Åhh.. Gud vad jag tjatar, haha.

Middagen vet jag inte än, mycket sallad i alla fall, kanske nåt kött. Tror de finns entrecôt (stavning?) i kylen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0