Jag gjordet det!

Jag har skickat ett sms till D som för övrigt inte har kommit fram. Ingen leveransrapport, fast o andra sidan litar jag inte riktigt på dendär rapporten. De verkar som den kommer ibland och ibland inte. Men jag har i alla fall gjort de nu, jag har frågat om de som var i helgen. Om de va en fyllegrej eller om det var något mer och om vi ska ses.

Hans nummer fanns ju på facbook, men still. Jag tvekade eftersom jag inte ville verka för desperat eller efterhängsen. Meen, jag får se vad som händer nu. Antingen vill han ses eller inte, då får jag åtminstånde veta hur det blir. Sen kan jag bli glad eller skämmas, vilket som helst.


(elin sigvardsson, min favvis-låt med henne. blir alltid så glad av den här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0