Dagen efter

..en amazing kväll! Det började med en runda på stan då jag köpte en tröja från H&M och ett par ascoola skor från Zara, efter de åkte vi hem till S och fixade i ordning oss och förfestade lite med hennes pojkvän och hans vän D. Sen åkte vi till söder och satt på ett lugnt ställe och drack lite. Efter de åkte vi till Gamla Stan där vi gick till Huset. Galet roligt va de där! Oh my goodnes.. De va länge sen jag hade så roligt.

Över till det som jag ville komma till; D. Jag är skittöntig och larvig, men jag måste få ur mig dehär.. Eftersom jag inte ville åka hem själv ända till Bromma, sov jag hos S (S är alltså min tjejkompis) och hennes sambo, de gjorde D också. Vi fick då sova tillsammans i en av dom stora sofforna. Summan av det: Vi höll om varandra hela natten, höll i handen, ni vet.. höll på med händerna sådär gulligt (inget sex eller så). Vi kysstes inte ens, men hela grejen va så mysigt. Jag ville nästan inte gå upp på morgonen sen, ville bara ligga kvar och mysa med honom.

Men hallå?! Påbörja inte ännu en meningslös crush! De har du haft nog av, punkt! Så säger en del av mig, andra säger Han är en bra kille, inte särskillt snygg eller så, men söt Och snäll. You go girl, se vart de leder! Jag skulle ju bli nunna och gå i kloster, SÅ trött var jag på dejter, killar, killar med flickvänner och idioter som bara vill ligga.

Innan jag flyttade till Stockholm (jag har by the way bott här i exakt en månad idag, wiie!) berättade S om denhär killen, D, och sa att vi säkert skulle kunna passa bra ihop, att han såg bra ut osv. Jag blev såklart nyfiken och när jag sen träffade honom ute för några helgen sen sa jag bara "Näe, inte min typ av kille". Jag såg liksom bara de dåliga och ville inte ge de ens chans. Men NU efter denhär helgen, så känns de heelt, totally annorlunda! Vad är de för fel på mig?

..När vi gick hem höll vi varandra i handen, vi sov nästan nakna tillsammans, vi höll handen, jag låg och kollade på Idol reprisen med huvudet på en kudde i hand knä. Åh, jag är så fruktansvärt intresserad av denhär människan. Fast, äh.. De kanske är bara är en vanlig jävla crush som allting annat är. Kanske går över om några dagar, han och jag kanske är heelt olika.

..eller så är vi inte de och passar jättebra ihop (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0