Nervös och pirrig

jag fick ett sms i natt, eller de var ungefär vid 11. Jag sov i alla fall, vilket var såå typiskt mig. Jag var så himla slut igår att jag somnade sittandes lite efter 10.. Anyways, smset var från D, som Äntligen kommit tillbaka från NYC.

Jag vaknade vid halv 6 och kom på att jag kanske skulle borstat tänderna, sagt och gjort jag gick upp och gjorde de. Tvättade av sminket också, hehe. Mineralsmink som tur var. Då kom jag att tänka på D, att jag drömde att han skickat ett sms till mig.. Att de stod något om en jacuzzi och att de va ensamt (?!) Too good to be true, tänkte jag. Men sen började jag fundera.. De kanske va så att han hade skickat något sms. I de läget hoppades jag bara på att jag inte hade svarat nåt dum. Jag var ju halvsovande och jag brukar kunna göra knäppa grejer då, man har ju liksom ingen kontroll på vad man gör då. I alla fall inte jag, jag minns ju knappt vad jag sagt eller gjort då.

Jag gick tillbaka till sängen och där hittade jag min mobil med "svara på smset-skärmen" uppe. Jag hade inte skrivit nåt och inte heller skickat nåt. Sen gick jag till inkorgen och hittade ett sjukt gulligt sms som var som gjort för att svara på.. Åh! Varför var jag så trött?! De var ju så gulligt gjort av honom att skicka dedär! Han skrev:

"De känns lite ensamt att sitta själv i jacuzzin här i mörkret.. ;)"

ÅH, alltså. Hade han sagt "kom hit" hade jag susat upp ur sängen och åkt dit :P Haha, såå intresserad är jag av honom. Alltså, jag vill bara ha honom ännu mer nu efter allt som varit. Han sa nej, och nej igen.. och jag frågade varför och allt dedär (som jag bloggat om tidigare). Jaa, i alla fall ska vi ses ikväll. Iiiiih! Jag vill så gärna träffa honom, men allt är samtidigt så kompliserat. Varje gång vi har setts (förutom en) har de ju slutat med att vi sovit ihop och att vi har kyssts (A LOT!) så jag vet liksom inte hur man ska vara. Är de okej att pussa honom på kinden om man ses offentligt eller ska man bara kramas? Kan man hålla handen om man tittar på film/bio? Jag har tuuusen frågor :D Känns som om jag är 10 igen, hihi. Vilket är en rätt rolig känsla. Man får vara nervös och pirrig i hela kroppen, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0