"Naturligt" smink

idag när jag trippade in på Åhlens ihop om att jag skulle kunna använda mitt presentkort, för att köpa nytt mineralsmink, gjorde jag en upptäckt: Jag hade inte presentkortet med mig. Typiskt! Först trodde jag att jag hade tappat de, men de visade sig senare att jag hade glömmt de hemma.

Jag gjorde en annan upptäckt också: Nästa gång jag shoppar kommer ett rött, transparent läppglans från Lancôme, Juicy Tubes, få följa med mig hem. Jag kollade på de när jag var hemma i eskilstuna, men då velade jag lite. Nu ska jag i alla fall köpa de. De som känns lite bra är att just de glosset som jag har kollat på, är en Juicy Tube från en serie som kallas "By Nature". Jag har inte kollat upp de, men de är väl säkert något "ekologiskt"/utan tillsattser/utan massa farliga ämnen/organic/what ever.. Jag måste kolla upp vad det är, men säkert något bra :) Färgen är amazing!

Idag blev det mineralsmink, nästa gång blir de ett gloss. I can't wait!

(bilden är inte exakt den som jag tänker på. Den som jag ska köpa har liksom rundade kanter upptill. Den "nya" dessignen om ni hänger me? ^^ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0