Jag känner något



Jag och D sov ihop idag igen, men vi hade inte sex. Precis som dom andra ggr. Jag förstår inte.. Vi har liksom börjat varje gång, men sen säger han att han inte KAN för att de va länge sen han hade sex med någone. Och imorse blev jag rätt irriterad, för jag kände att han ville, om ni fattar.. Så jag sa till honom " Varför vill du inte ha sex med mig?" Och han svarade efter lite om och men.. " Jaa, men de va så länge sen jag hade sex med någon.. och jag blir väl nervös. Du har ju säkert haft sex me nån kille nyligen.. så du.. äh" Okej de va rätt gulligt när han sa att ha blev nervös, hihi. Men still! Om han inte har varit med någon på länge, desto större anledning till att HA SEX. Jag är ju liksom inte ett vanligt "efterkrogen-ragg" utan, vi har ju faktiskt träffats några ggr.

Iallafall så känner jag något, innuti mig. Och jag blir fundersam.. Jag tittar på honom och han är faktiskt inte särskillt snygg, men ändå så känner jag mig så sjukt dragen till honom. Jag vill bara träffa honom hela hela tiden! Sitta nära honom.. Dessutom kysser han så bra. Åh, han fick mig så upphettsad igår, o sen blev de inget :( Jag ville ha honom såå mycket! Men till saken, han skickade sms nyss och frågade om jag ville ses ikväll också.. Om jag orkade :P Haha, även om jag inte skulle orka skulle jag fan SLÄPA mig! Jag orkar och jag Vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0