jag borde vara glad (?)

Jag och D har kommit rätt långt. Vi var på dejt igår, bio + fika, o sen gick vi ut med co för att dricka lite cider/öl. Efter de (med lite alkohol i kroppen) åkte vi hem till mig och hade sex. Eller i alla fall försökte. Han var väl inne i mig i max 1 min. Samma som sist, han var för nervös och kunde inte bli tillräckligt hård. SUCK, dubbelsuck och trippelsuck. Roligt värre.

Vi har i alla fall pratat lite och jag fick ur honom att jag vi liksom kan visa att vi gilllar varandra, official liksom. Han vill att jag ska pussa på honom när vi är nyktra också (för de blir ju lätt mycket sånt på fyllan!) så de känns väl bra. Men fortf. Vad ska jag göra för att få honom att lugna ner sig? Relax a bit or two..  Jag frågade liksom vad jag kunde göra annorlunda men nada. No nothing! O jag försökte verkligen med allting.. Försökte gå långsamt fram, tala om vad jag ville ha så han kanske skulle bli mer upphettsad, men Nope. Lönlöst, han var fortf. helt mjuk. Eller lite mjuk i alla fall, de gick inte att ha sex. Till slut blev de bara så patetiskt att fortsätta försöka när de bara inte gick..

Jag skickade ett sms o frågade vad han skulle göra ikväll (eftersom S bangade på att gå ut idag igen) o vi hade väl pratat lite om att gå o se Barnhemmet.. Så han frågade om jag var sugen på bio.. Jag svarade att Jo, de va jag eller att bara chilla. O att jag ville göra nåt ikväll istället för att bara sitta hemma. DE har han inte svarat på, o jag vet att han förmodligen redan är hemma nu. Roligt att han bara skiter i att svara. Åh, va sur jag är. Måste de bli problem med Allting som rör killar o förhållanden.. De måste vila någon förbannelse över mig.. Säkert.

Jag funderar på om jag ska skicka ett sms till honom nu, fast han inte svarade på de förra, o skriva att jag vill ha sex med honom.. Eller nåt som får honom lite upphettsad.. Men vad ska de ge om vi ändå inte ska ses. Han kan väl SVARA på smset i alla fall (?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0