Idag ska jag på Date (!)

äntligen. Fast jag kan inte säg att jag är sådär jättetaggad, faktiskt (?) Jag borde ju inte kunna sitta still o vara helt glad och pirrig. Meen, hela denhär grejen med D har blivit en sån utdragen process, så jag har liksom tappat intresset. Eller inte helt såklart, då skulle jag ju inte ens vilja träffa honom. Men jag VET att hade dehär skett för 2 veckor sen hade jag varit betydligt mer nervös :) Men det är okej, de kanske till och med är bra eller nåt. Så jag bryter mönstret.. Eller, äh! Gud va jag funderar ^^

Jag har i alla fall laddat hem maaassa ny musik o jag ska fixa över de på min IPod o sen ska jag åka o träna. Borde egetnligen svänga förbi banken också. Mitt kort håller ju på o krånglar! Typiskt. Jag var ju där för några veckor sen och satte in lite pengar (DÅ funkade minsann kortet som de skulle) o sen frågar tjejen "Funkar kortet bra eller skulle du vilja byta till ett MasterCard?" Nej svarar jag ju såklart, eftersom de Aldrig har krånglat tidigare.. Knock on wood, DE skulle jag ha gjort.

Vad betyder de föresten när en vuxen människa skriver "Kram!!!" i slutet av ett sms? Man kan ju strunta i att skriva nåt alls, jag gör de ibland, eller så skriver man bara Kram. Inget utropstecken och deffinitivt inte 3 st! :) Kan de betyda något bra? :) Hihi, åh nu blev jag lite pirrig i magen ändå. Smset som jag fick nyss var alltså från D, o jag måste säga att jag längtar tills jag får träffa honom. MEN.. De stoora Men'et.. Hur kommer vi bete oss? När vi har festat o så, har de inte dröjt länge innan vi börjat hålla på.. Kyssas, kramas, hållt handen.. Vi har ju till och med sovit ihop (?). De kommer verkligen vara helt strange i början. Kommer jag våga hålla handen eller så på bion eller blir de för seriöst? Eller luta mig? En kyss eller :S Aaah, blir galen.

..Nu kom dedär pirret i magen (?!) Okej, A.. Lugna ner dig. Det är massa timmar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0