Höstbilder och annat bra

Nu har D åkt till New York och helgen är redan borta. Jag åkte till mamma och pappa i helgen och fick en lite paus från Sthlm. Hehe, jag gillar den här staden men ibland behöver man hämta lite ny kraft och vart gör man de bättre än på landet? Så tyst, lugnt och fridfullt. Det var så skönt att bara ta de lugnt, kolla på film, gå ut och springa på morgonen. Men jag har tänkt mycket på D. Åh, jag kan inte få honom ur huvudet! De går bara inte.. Vill bara att han ska komma hem nu så att vi kan ses. Fast, vi ses väl inte föräns om 2 veckor ändå.. Han kommer ju att ha massor att ta igen när han kommer hem.


Till något annat roligare.. Jag har fått min mobilkamera att funkar! Eller, den har alltid funkat men nu kan jag föra över bilderna jag tar, till datorn. Och det är ju en fördel. Så jag tar mer bilder än någonsin nu.

  

Idag sov jag faktiskt ut ordentligt! Jag kände att jag var utvilad när jag vaknade och under dagen har jag inte gjort mycket alls. Jag skulle åkt in till stan för att köpa ett nytt mineralpuder och för att kolla lite på Vagabondskorna, som jag planerar att köpa. Men, timmarna jag ska jobba, ser lite annorlunda ut idag. De skulle blivit så stressigt om jag åkte in fort nu, o sen susat tillbaka. Så jag fixar inköpen i morgon istället, då har jag mer tid.

Nyss fixade jag i ordning en fruktsallad och satte mig i solen för att läsa Gossip Girl. Satt väl där ute i solen i någon timme och jag fick faktiskt lite fräknar :) Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0