GossipGirl deluxe

Måste jag ens påpeka att jag Älskar GossipGirl? Jag är inne på 5te boken nu och jag är fast! Jag har faktiskt inte tittat på serien på tv, av den anledningen att jag är så fruktansvärt dålig på att läsa böcker. Man kan nästan säga att jag hatar att läsa, Om jag inte lyckas hitta böcker som faktiskt fångar mitt intresse. Okej, nu är inte GossipGirl direkt romaner eller tung literatur, men det är något som i alla fall intresserar mig. De skrivs om intriger, kärlek, nyaste pradaväskan och framför allt New York (där jag har bott).

Jag har endast sett ett avsnitt av serien och jag måste säga att stilen som tjejerna har, de här lite preppy, ordentliga, gulliga stilen, Älskar jag! Senast igår köpte jag en kofta som bara skrek GossipGirl (nedan).

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0