Dom är mina!

Idag tog jag mig äntligen ner på stan. Och jag Letade verkligen efter skor, jag var inne i varenda affär som sållde stövlar. Men näe, inge passade mig så bra som dom från Vagabond. Så de fick bli dom! Nu har jag äntligen ett par höst/vinterskor som jag törs visa mig i (min bruna Uggs är ju sköna, men Verkligen inte fina, hehe). Köpte även lite annat smått och gått som jag ska blogga upp sen. Måste bara ta bild på allting.. Mitt rum är en sån röra så jag orkar inte göra nånting här inne. Dessutom ska jag iväg och träna snart, blir Pilates (missade Stepen igår, suck!) o efter de kommer jag nog springa lite. Men Sen måste jag bara ta tag i mitt rum.. Städarna kommer i morgon också, så jag måste försöka plocka ihop lite i vilket fall som helst.

Här är skorna jag köpte idag:

       

(dom är 100 ggr snyggare in real life. De gick liksom inte att fånga de på bild.. Trist)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0