Dagens mat och träning

.. igår tränade jag Pilates och idag blir de gym. Tränar bara benen än så länge.. Haha, på andra sidan där maskinerna för rygg, mage och armar finns är de bara massa killar som gör konstiga ljud när dom lyfter alldelse för tunga vikter. Seriöst, de låter som om dom har jättejobbigt sex (?!) Högt x648404901!

Till frukost åt jag två mackor med leverpastej, lite Start med mjölk och drack ett glas Juice. Till lunch blir de maten som jag lagade igår, Gulash(?)soppa med bulgur, Sååå gott! Till middag vet jag inte än. Kanske blir något med bacon, vet att de finns i frysen. Barnens mamma brukar säga vad jag ska laga, men idag åkte hon tidigt hemifrån, så jag hann inte få några instruktioner. Men jag fixat ihop nåt! :)

Nu ska jag iväg o träna rumpan av mig! :D later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0