Cats for life

Jag vill komma med ett erkännande;


Jag älskar katter. Jag kan deffinitivt säga att jag kommer att skaffa katt, så fort jag vet vart jag kommer att bo, dom närmsta åren. Jag och min lillasyster är lika förtjusta i katter, båda två.. Och vi har väl lite tankar på att flytta ihop om jag ska börja plugga. Hon kommer bort hemifrån, vi får en stor lägenhet med mycket plats, osv. Finns bara fördelar. Visst, vi bråkar väl och tjaffsar som alla andra, men vi är syskon. Klart vi tjaffsar ibland? :)

Min mamma och pappa har en katt just nu. En vildkatt faktiskt. Hon var hemlös och vi började mata henne, hon blev tamare och tamare, fick sen ungar, efter de blev steriliserad och har nu bott inne i huset i över ett år. Baby, heter hon. Hehe, jag döpte henne. Eller, innan hon hade ett namn kallade jag henne bara för Baby.. "baby come here.. baby, vill ha du mat?" Här är hon i alla fall. Sötaste prinsessan ever!

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0