Jag Har gått vidare!

till någon som jag kanske inte kan klara av. Eller så gör jag de.. Jag får helt enkelt vänta och se. Just nu händer de saker till tuuusen i mitt liv. Nu på fredag är min sista dag hos familjen jag bor och jobbar i och jag och S ska alltså flytta ihop :) Det känns verkligen mega kul! x749455021! Sen har jag också varit på en herrans massa intervjuer, och det kommer mer och mer vartefter dagarna går. Sen har de också hänt en annan big news..

Jag har börjat prata med en kille över nätet.. Han heter N och bor i Cleveland, Ohio (I usa alltså) :( Och ja, alltså.. Visst, jag känner inte killen, har inte träffat honom eller nåt. Men fortf.. Jag har på känn att detta Kan vara en bra kille. Han verkar vara öppen och ärlig, dedicated och verkligen säga vad han känner. Men o andra sidan har jag precis fått reda på att han varit med över 60 tjejer :S Alltså, VISST, jag tycker inte om killar som dömmer mig när jag säga hur många jag har varit med (det är i alla fall inte över 30!!) men fortfarande.. De känns som att .. Okej, han har varit med jättemånga tjejer, varför skulle just jag vara speciell?" Fast nu slog de mig.. Just dom orden använde D när han berättade varför han inte vågade ta steget till ett seriöst förhållande.. Okej, jag förstår honom. Och samtidigt, jag måste sluta och tänka så! Jag menar, man måste bara acceptera att killar Och tjejer kommer ha ett förflutet. Att man träffar någon som är oskuld och är verkligen inte vanligt ( det är bra att vara oskuld dock, missförstå mig rätt).

Jag har verkligen en crush in this guy.. Haha, jag skriver engelska Hela tiden numera.. Tänker och drömmer till och med på engelska.. Jag kan liksom inte vänta tills vi ses, eller Om vi ens ses.. Han kan ju ha sex med vem han vill där i hans stad :( OM han inte nu tycker att jag verkligen, verkligen är speciell.. Han har ju sagt att han har en "crush on me" men jag vet inte.. I och för sig så gjorde han en "teckning" i paint idag, och skrev att han "like me alot" o att " i take his breath away" ^^ Åh, jag tycker om denhär killen så mycket! Jag vet att de tär sjukt att att man inte kan säga så om en människa man aldrig har träffat.. Men ja.. Jag känner bara att dehär.. De e rätt! :)

"... jag skulle ge dig allting du pekar på.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0