It feels SO bad

Jag kan inte sluta tänka på N (killen från usa som jag börjat prata med). Det går inte och nu känner jag bara att allt är påväg neråt, att han inte tog de seriöst och att jag bara var lite rolig att prata med på AIM.

Alltså, grejen är såhär.. Han var tillsammans med en tjej förut som hette M. Det var enligt honom 1 år sen, och nu råkade jag hitta denhär videon på henne och honom som Han gjort. Massa bilder, film och musik. Inte SÅ roligt att se. Och nu har jag hunnit visade den för både min syster och S och visningarna på sidan bara växer. Nu såg jag idag att han var inloggad för två dagar sen på youtube (där videon finns). han VET alltså att den finns kvar, men ändå låter han de finnas där. (!?!?)

Jag är så ledsen.. Nu skriver han inte alls till mig. Visst, vi pratade igår lite snabbt, men då var han trött och bakis o skulle sova. Roligt :(

Jag kan inte släppa honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0