Ut med det gammla

.. och in med det nya. Igår berättade jag för R att jag var färdig med honom. Ja, de kanske låter lite mean men jag var ju tvungen, vad skulle jag göra? Låt honom dansa runt med mig som om jag vore en hund. När han knäppte med fingrarna skulle jag komma där svansandes. Men när Jag ville att Han skulle komma, då var de nobben direkt (hehe, vilka liknelser och ord jag plötsligt använder). Jag har i alla fall förklarat för honom hur det ligger till; Inget mys, inga pussar, inget smeka på handen, no nothing! Vänner däremot, det är något annat.

In med nytt alltså.. Hösten är ju här; dags för nya skor och kläder! Just nu längtar jag bara tills jag får lön så att jag äntligen kan gå och köpa dom här helt galet coola skorna, från DinSko. Första gången jag såg dom tyckte jag att dom var horribla, men sen upptäckte jag att dom var rätt höga (jag gillar ju höga skor) och rätt så nätta. Jag har turen att ha små fötter så alla skor ser faktiskt nätta ut på mig. Wiie! Dessutom var dom fruktansvärt sköna, och men blir lång, lång, LÅNG! Jag måste i alla fall ha dom, men svarta eller mörkröda? Jag har faktiskt inga mörkrröda, men o andra sidan skulle dom svarta vara perfekt till en outfit som jag har. Mörkröda stumpbyxor, en beige retroklänning och Bam! Dom skorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0