This is sthe story of a girl

Så börjar min tatueringen jag gjorde i måndags, på ryggen. I love it! Men det är inte de viktigaste jag vill ha fram idag. Jag träffar denhär killen, eller träffar och träffar vet jag inte om man ens kan kalla de. Vi Har träffats några ggr iallafall.. Han bor i sthlm och jag bor i etuna, han är tok snygg och helkonstig. Det är tyvärr ofta så, jag frågar mig då varför? Varför är alla killar som man blir intresserad av konstiga på ett eller annat sätt?

Jag har inte bloggat på jättelänge och kände att jag behövde skriva av mig. Ibland räcker det inte att tjata på sina tjejkompisar om sina problem, man måste få älta dom lite också och de ska man nog inte utsätta vännerna för. Iallafall inte För mycket, det är då bloggen kommer in. Thank you God!

Killen är iallafall konstig. När jag är intresserad, bryr mig, hör av mig Då blir han kall. Han skiter i det, jag blir inte intressant längre. Men när jag blir lite mer off, inte hör av mig lika ofta, inte svara på smset direkt. DÅ minsann! Då, blir han mer på en någonsin. Han hör av sig, ringer som aldrig förr, you name it. Varför spelar alla Spelet? THE GAME?

Varför ska man hålla på och spela svårflörtad? Varför kan man inte säga som det är och sen ta det där ifrån? Näe, men måste krångla, jaga, springa och fan och hans moster. Allt för att göra de så krångligt som möjligt. Nä, jag vet inte om det är för att jag är halvfinsk (finska människor är oftast mer raka än svenskar som ska krypa och inte trampa någon op tårna. Vara ALLA till lags) eller om jag bara är en rak och ärlig person. Men Jag föredrar kortet på bordet! De spar massa tid, tid som man istället kan spendera tillsammans. Den här killen gör mig verkligen galen! Snart lägger jag ner hela projektet!

I dont get it.. Why are people still playing The Game?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0