Juicy Couture parfym och duschgelé

Jag brukar alltid köpa så sliskiga söta perfymer men sist skärpte jag faktiskt till mig lite. Jag luktade på Juicy Coutures parfym, när jag bodde i usa och fastnade direkt! Den är verkligen inte söt, utan mer vuxen och casual. Dessutom är flaskan to die for. Måste säga att det var delvis därför jag ville lukta på den, flaskan var så fin.

Idag träffade jag S på stan för en fika. Hon skulle också på en jobb intervju så vi slog två flugor i en smäll. Under tiden hon var på intervjun gick jag runt lite och hamnade på NK. Det var riktigt länge sen jag var där men jag hittade snabbt till cosmetic avdelningen (typiskt mig). Där kikade jag på lite parfymer och hittade bland annat min Juicy, då såg jag också att duschgelén fanns. Jag älskar verkligen när man har samma lukt på duschgelén och på parfymen.. (hade DG Light blue i den combon) Så, jag slog till. Duschkrämen fick följa med mig hem!

Ska prova den i morgon då jag också ska prova mitt nya shampo och balsam från Bead Head. Köpte ett för lockigt hår.. Så, upp till bevis, lockigt hår och Juicy-lukt? Det återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0