I'm so over you

Jag har kommit över honom. Nu är de officiellt, i alla fall för mig själv. Nu kan jag faktiskt släppa honom. R, killen som jag först såg som lång, snygg, cool, generös, had gorgeous eyes och var för bra för att vara sann. HAN har nu förvanlats till.. Killen som; bor hemma (!?), inte får ta hem tjejer FAST HAN ÄR 27 ÅR, har heeelt konstig syn på barns uppfostan, inte har haft ett enda seriöst förhållande, är osäker Och velig!. Tataa! Annie, här har du din drömkille som du fick fjäriljar i magen av. Ok, I get it, jag hade en crush. Bra, nu vet alla och jag kan börja dejta riktiga killar, säkra killar, sociala, vuxna, killar som man faktiskt får komma hem till.

Kom igen nu va, Annie. Bättre kan du..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0