Gärdets outlet på en fredag

Idag var en kort dag på jobbet, har redan slutat. Bäddat alla sängarna, plockat upp i barnens rum, vikt lite tvätt, fixat i köket.. Så nu är jag klar för dagen. I love fredagar! Nu hade jag tänkt åka in till stan och försöka hitta Gärdets Outlet, där dom bland annat har Pilgrim, Friis & Co (stavning där kanske?) o lite sånt. Ska se om jag kan hitta en halsband från en av Pilgrims äldre kollektioner och sen kanske även kika på skor. Hihi, de kan man aldrig få för mycket av. Får se om jag hittar dit bara, annars får jag väl fråga någon. Sånt är jag bäst på!

Nu på morgonen fick jag föresten träffa familjens gammla barnflicka, eftersom hon är här på besök. Först var jag inte alls glad över att jag skulle få träffa henne. Tänk om barnen var mer fästa vid henne än vid mig? Det klart, dom har ju kännt henne mycket längre än dom kännt mig, men still. Man vill ju inte känna sig som tvåan liksom. Men allting gick jättebra. Barnen kommer fortfarande ihåg mitt namn och Kattie (som förre barnflicka heter) är jättetrevlig. Vi ska förmodligen ut och festa lite idag. Så bra att träffa nya människor.. Lära känna lite flera 08or här, hehe. Blir förmodligen White Room ikväll. Yeeis, jag måste till systemet också. Höll på att glömma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0