Det klokaste någon sagt till mig

När jag skulle åka hem till sverige efter en resa, tog jag taxi till flygplatsen. Vi satt och pratade nästan hela resan. I början tyckte jag att det mest var jobbigt och ville bara säga åt honom att vara tyst. Men efter ungefär efter 10 minuter började han prata om sin fru. Dom hade skillt sig och frun tog allt, han blev kvar med lån och räkningar.

Då sa jag till honom, -Jaa det är svårt de där med rellationer. Man måste ju vara så säker på att det är rätt, innan man gifter sig, men Hur vet man om det är rätt? Då svarade han mig:

- Det vet du. Tro mig.. När du märker att han respekterar dig, bryr sig om dig och verkligen älskar dig. Jag lovar, du kommer att känna det.


De känns faktiskt lite lättare nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0